Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel

OUR DREAMS

offlinefuksiarze blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
17023 odwiedzin | wpisów: 58, komentarzy: 174, obserwuje: 26
 

Mala aktualizacja i pytanie

autor: fuksiarze blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Moze zaczne tak... cho...ra zjadlo mi wpis wiec pisze ten post drugi raz..$%#*...

No dobra juz sie uspokoilem... to teraz do rzeczy.

Dzisiaj "weszlismy" z pradem do domu, w poniedzialek zglaszmy sie do energetyki o zalozenie nam licznika i jesli chodzi o elektryke to narazie byloby tyle.

Mamy takze znaczny postep w sprawie kanalizacji( wojt zaczyna mieknac) jeszcze z dwa tygodnie i powinno byc ok.

Mila niespodzianka nas dzis spotkala, otoz prawdopodopnie znalezlismy rurociag gazowy u sasiada w zywoplocie, a to znacznie zmniejszyloby nasze koszty podlaczenia. I tu pojawia sie nasze pytanie. 

Czy maly betonowy slupek pomalowany w gornej czesci na zolto oznacza wlasnie rurociag gaowy?


Wracamy

autor: fuksiarze blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Welcome!!! Przyszedl czas na come back.  Na budowie przez okres zimowy nic sie nie dzialo, ale przyszedlczas aby pomalu budzic sie z zimowego snu. Dwa tygodnie temu zona bedac w Polsce( a ja z trojka dzieci w tym najmlodsze 4 miesiace a najstarsze 5 lat zostalem na ponad dwa tygodnie, ale czego to nie robi sie dla kochanej zony ktora leci na zabieg usuwania zylakow) zamowila okna ktore maja byc na koniec marca. Korzystajac z  pobytu w ojczyznie zonka natrzaskala troche zdjec. 

Oto one

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Lazienka na gorze

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

widok na salon blog budowlany - mojabudowa.pl

pomieszczenie nad garazem 

blog budowlany - mojabudowa.pl

maly pokoj na parterze



Komentarze (3)
autor:rodzinna-budowa  dodano: 2015-02-21 | 16:31:23
pozamykani jesteście na amen :D Ale u Was dalej śnieg? U nas w dzień +8'c :)
Pozdrawiam
Odpowiedź do rodzinna-budowa
autor:fuksiarze  dodano: 2015-02-21 | 17:23:12
Oswajamy sie ze stanem SSZ, a zdjecia sa sprzed 10 dni takze nie za bardzo aktualne. Nie wiem jak jest teraz bo bedac na emigracji ciezko to sprawdzic.
autor:domwfuksjach3  dodano: 2015-02-28 | 16:18:36
pozdrowienia dla dzielnego Taty i Małżonki :)
Oby wszystko szło po Waszej myśli, pozdrawiam!